تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون در منزل توسط نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیونهای ال جی و سامسونگ با 6 ماه ضمانت

 

ایران lcd با 12 سال سابقه در تعمیر تلویزیونهای سامسونگ،ال جی و سونی و با گردآوری مجموعه ای گرانقدر از کارشناسان با تجربه و امکانات پیشرفته تعمیر تلویزیون و با راه اندازی سرویس رایگان در سراسر تهران،کرج و حومه امروزه به یکی از معتبرترین مراکز تعمیر تلویزیون در تهران بدل گشته است.

خدمات تعمیر تلویزیون ایران lcd در تمام ساعات شبانه روز در دسترس بوده و در منزل و محل شما انجام می گیرد،در صورت خرابی تلویزیون و یا نیاز به مشاوره با شماره 22607833-021*** و در کرج36774603-026تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون CRT (لامپ تصویری):

تلویزیون های crt به عنوان اولین تکنولوژی رایج تلویزیون،سالها بر بازار حکمفرما بود و تلویزیونهای بسیاری با این تکنولوژی ساخته شده اند که هنوز در حال کار در منازل هستند. با توجه به تعداد زیاد تلویزیونهای لامپ تصویری و سن بالای آنها و نیاز هموطنان به سرویس و نگهداری این تلویزیونها ایران lcd هنوز خدمات تعمیر این تلویزیونها را در منازل ارایه می دهد.

تعمیر تلویزیون lcd:

تلویزیونهای ال سی دی به عنوان اولین تلویزیونهای نسل جدید در تعداد بسیار بالا در ایران تولید شده و روانه بازار گشته است از این رو این تلویزیونها امروزه نیاز مبرمی به سرویس و نگهداری دارند،خدمات تعمیر تلویزیون lcd در منزل و محل شما انجام گرفته و ایران lcd مفتخر است اعلام کند تخصصی ترین خدمات تعمیر تلویزیونهای ال سی دی شامل تعمیر انواع برد تلویزیون،تعمیر پنل تلویزیون و رفع آب خوردگی پنل تلویزیون،رفع مشکلات نرم افزاری و wifi تلویزیون را در کمترین زمان ممکنه و با حداقل قیمت به انجام می رساند.

با شماره 22607833-021*** و در کرج:36774603-026 تماس بگیرید و به جمع کثیر مشتریان ما بپیوندید.

تعمیر تلویزیون led:

تلویزیونهای led در اصل همان تلویزیونهای lcd هستند که به جای لامپ های بک لایت در آنها از led بک لایت استفاده شده است. تکنولوژی تلویزیونهای led امروزه بازار را به تسخیر خود درآورده و تمامی تلویزیونهای جدید از هر مارک و برندی که باشند با این تکنولوژی کار می کنند. تلویزیونهای led نیز مانند هر وسیله دیگری نیاز به سرویس و نگهداری داشته و معمولا دچار مشکلات خاصی در طول دوران استفاده می گردند،از این رو خدمات تعمیر تلویزیونهای led با بالاترین تکنولوژی ممکنه سالهاست که در ایران lcd ارایه می گردد و این شرکت با ایجاد سرویس رایگان در سراسر تهران به تعمیر تلویزیون led شما در منزل و محل مورد نظر شما می پردازد.

تلفن تماس :22607833-021***و در کرج36774603-026 و 09106730406

تعمیر تلویزیون سامسونگ:

سامسونگ امروزه عنوان بزرگترین تولیدکننده تلویزیون را در جهان یدک می کشد و با ارایه تکنولوژی های جدید تلویزیون یکی از پیشروان این صنعت در جهان به شمار می رود. تلویزیونهای سامسونگ در ایران نیز همچون بسیاری از کشورها بالاترین میزان فروش را دارا بوده و به وفور در منازل هموطنان عزیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ایران lcd از همان بدو تاسیس یکی از اهداف اساسی خود را ارایه سرویس به تلویزیونهای سامسونگ قرار داده بود و امروزه با 12 سال سابقه نمایندگی و تعمیر تلویزیونهای سامسونگ به یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در ایران تبدیل شده است.

تجربه و تخصص ما ضامن ارایه بهترین خدمات با مناسب ترین نرخ ممکنه به هموطنان عزیز است.

تلفن های 22607833-021*** و در کرج:36774603-026 در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات و نیازهای شما هستند.

تعمیر تلویزیون ال جی:

ال جی در کشور ما دومین رتبه را در میزان فروش تلویزیون داراست و با ارایه تکنولوژی های جدید تلویزیون با قیمتی مناسب سعی دارد جایگاه هموطن خود را در صدر جول فروش تلویزیون به دست آورد.

ایران lcd از همان اولین روزهای ورود تلویزیونهای LGبه کشور به ارایه خدمات تعمیر این تلویزیونها پرداخته و اکنون پس از 12 سال ذخیره ارزشمندی از تجربه در تعمیرتلویزیونهای ال جی به دست آورده است،ایران lcd در کنار اینها با وارد کردن پیشرفته ترین دستگاههای تعمیر تلویزیون و پنل امروزه یکی از تخصصی ترین مراکز ارایه خدمات تعمیر تلویزیونهای ال جی در ایران می باشد.

سرویس رایگان در سراسر تهران،ضمانت نامه 6 ماهه و تعمیر با مناسب ترین نرخ ممکنه نقطه تمایز ایران lcd است.

تلفن پشتیبانی :22607833-021*** و در کرج36774603-026

تعمیر تلویزیون سونی:

تلویزونهای سونی با کیفیت مثال زدتی در تلاشند تا جایگاه قبلی خود را در میزان فروش تلویزیون در ایران به دست بیاورد.

ایران lcd با 12 سال سابقه در تعمیر تلویزیونهای سونی و با ایجاد پیشرفته ترین امکانات ممکنه امروزه یکی از معتبرترین مراکز ارایه خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون سونی در ایران است.

تلفن های تماس : 22607833-021*** و در کرج:36774603-026

مراحل کار ایران lcd:

دریافت تماس از مشتری و ارایه راهنمایی و مشاوره تلفنی

حضور کارشناسان در کمترین زمان ممکنه در منزل و محل تلویزیون و بررسی تلویزیون

اعلام مشکل و هزینه تعمیر

تعمیر تلویزیون در محل در صورت تمایل مالک تلویزیون

دفتر مرکزی تهران:22607833-021***  کرج:36774603-026

مطالب مرتبط:

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

انتخاب نمایندگی

ثبت آنلاین درخواست ارسال کارشناس

راهنمای مدل تلویزیون