بهترین تلویزیونهای ارزان قیمت بازار

تعمیر تلویزیون در منزل توسط نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیونهای ال جی و سامسونگ با 6 ماه ضمانت

 

بهترین تلویزیون ارزان قیمت از هر نظر:TCL 32S305

برندهای چینی همواره به ارزان فروشی معروف بوده و هستند و معمولا اجناسشان نیز با آپشنهای فراوانی همراه است تا دل مشتری را از این طریق برباید،TCL به عنوان یک برند معتبر چینی در بازار تلویزیون علاوه بر دارا بودن مزایای فوق کیفیت را نیز چاشنی کار کرده تا بتواند بر صدر این فهرست قرار بگیرد.

کمپانی TCL به سرعت با افزایش سطح فروش خود در آمریکا عملا امروزه به یکی از بزرگترین تولیدکننده های تلویزیون در جهان بدل شده است.مدل TCL 32S305 با ارایه یک تصویر 720 پیکسل HD ،نرم افزار ویژه تماشای ویدیو از سایتهای معروفی چون یوتیوب و نتفلیکس و سایتهای معروف دیگر و با دارا بودن 3 ورودی HDMI و یک ورودی USB و یک خروجی ویژه تصویر عملا جا پای بزرگان نهاده است .

ارزش بالا در برابر قیمت:SONY KDL40R510C

تعیین ارزش همواره کار مشکلی است اما زمانی که کار به تلویزیون می کشد می توانیم کیفیت و امکانات بالا را ارزش بالا تلقی کنیم.امکانات هوشمند SONY KDL40R510C به عنوان یکی از پرکاربردترین و در عین حال راحت ترین پلت فرمها برای کاربران در این زمینه مطرح است،از سوی دیگر کیفیت بالای تصویر و ساخت را نیز باید به موارد بالا اضافه کرد.

سونی اگرچه سابقا برند گرانقیمتی بود اما با کاهش میزان فروش و افزایش رقابت در بازار تلویزیون سعی دارد با ارایه مدل محبوبی مانند KDL40R510C آب را به جوی بازگردانده و به روزهای خوش گذشته باز گردد.

بهترین اتصال به اینترنت و کاربری هوشمند:SONY KDL48W650D

همه تلویزیونهای هوشمند به یک اندازه هوشمند نیستند،شرکتها با استفاده از نرم افزارهای مختلف و طراحی رابط کاربری های مختلف عملا تلویزیونهای خود را باهوشتر و  قابل استفاده تر می کنند.

سونی در این تلویزیون استادی خود را در استفاده از نرم افزار به نمایش گذاشته و تلویزیونی ارایه کرده که از هر جهت از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد. ارایه تصویر 1080 پیکسلی با سرعت ریفرش بالای تصویر و ارایه کنتراست بالا چیزی نیست که در این رده قیمتی در هر تلویزیونی وجود داشته باشد.

بهترین طراحی :SAMSUNG UN40KU6300

وقتی صحبت از طراحی باشد حتما نام سامسونگ هم در میان خواهد بود، در هر صنعتی که مد نظرتان باشد مشاهده خواهید کرد که شرکتهای کره ای در چند سال اخیر با استخدام بزرگترین طراحان جهان،توانسته اند نام خود را در صدر فهرست طراحی بازار جای دهند،سامسونگ هم با ارایه یک طراحی زیبا و خاص عملا زیباترین تلویزیون ارازن قیمت بازار را ارایه کرده است.

سامسونگ UN 40KU6300 با ارایه تصویر 4K با کیفیت بالا و  رزولوشن ultra HD عملا تصویری بهتر از تلویزیون های 1080 هم قیمیت در بازار ابه نمایش می گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

انتخاب نمایندگی

ثبت آنلاین درخواست ارسال کارشناس

راهنمای مدل تلویزیون