نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در کرج

نمایندگی مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش تلویزیونهای ال جی در کرج،تعمیر تلویزیون در منزل کرج 02633515328

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در کرج،خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل  را در سراسر شهرستان کرج بدون هیچ گونه هزینه ایاب و ذهاب و با پایین ترین نرخهای ممکنه ارایه میدهد،اگر تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید:کرج: 02633515328 ***فردیس: 02636774603  ****شهریار: 02165235233 

تلگرام و همراه:09106730406

کرج به عنوان سومین شهر پرجمعیت ایران و ومرکز استان البرز یکی از بزرگترین بازارهای فروش تلویزیونهای ال جی در ایران است ،از این رو نیاز مبرمی به خدمات پس از فروش و تعمیرات تلویزیونهای ال جی در کرج وجود دارد،ایران lcd با سالها سابقه در تعمیر و نمایندگی تعمیر تلویزیونهای ال جی در کرج،با راه اندازی سرویسهای تعمیر در محل در سراسر کرج و حومه به ارایه خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیونهای ال جی می پردازد.

کلیه خدمات تعمیر در محل ایران ال سی دی فاقد هزینه ایاب و ذهاب بوده و شامل 6 ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد.

اگر تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده،فقط یک تلفن با ایران ال سی دی فاصله دارید،کارشناسان ما ابتدا به ارایه مشاوره تلفنی به شما می پردازند و در صورت نیاز در حداقل زمان در منزل شما حاضر شده و مشکل تلویزیونتان را حل می کنند.

تلویزیون ال جی شما از هر نوعی که باشد،LCD,LED,3D,OLED ایران ال سی دی همواره مطمعن ترین و ارزانترین مکان برای تعمیر تلویزیون شماست.

حداقل قیمت،حداکثر کیفیت و گارانتی بی قید و شرط تمایز ماست.

تلفن:02633515328

تلگرام و همراه:09106730406

آدرس:پل فردیس به سمت ملارد،بعد از پمپ بنزین،جنب کوچه محمدزاده

عیوب رایج در مدل های مختلف تلویزیونهای ال جی :

تلویزیونهای ال جی مدل LN:

متداولترین خرابی مدل LN ال جی سوختن LED بک لایت این تلویزیونهاست که موجب قطع شدن تصویر تلویزیون می گردد،در این حالت تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد،اگر میزان سوختن ال ای دی ها زیاد باشد تلویزیون به اصطلاح پروتکت کرده ،چراغ ال ای دی پاور چشمک می زند ولی روشن نمی گردد.در بسیاری موارد نیز اگر تلویزیون را روشن کنید در یک لحظه اول آرم تلویزیون ظاهر می گردد سپس تصویر قطع می شود که نشان دهنده سوختن LED بک لایت تلویزیون است.

تلویزیونهای ال جی مدل LB:

این سری از تلویزیونهای ال جی با ال ای دی های 6 ولتی و لنزهای بزرگ خود،از دیگر مدلهای ال جی متمایز هسستند ولی این سبب نشده که سوختن ال ای دی بک لایت در این مدل رخ ندهد. موارد زیر از نشانه های سوختن LED بک لایت می باشد:

1-چراغ پاور تلویزیون 3 بار چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی گردد.

2-تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد.

3-پس از روشن کردن تلویزیون یک لحظه آرم ال جی ظاهر می گردد و تصویر قطع می گردد.

-تلویزیونهای ال جی مدل LW57000:

این سری از تلویزونهای ال جی مرتبا دچار سوختگی برد MAIN می گردند و به همین دلیل برد MAIN آنها معمولا در بازار کمیاب است باتعویض یا تعمیر برد MAIN مشکل حل می گردد.

تلویزیونهای ال جی مدل LH510V و LJ510V:

این تلویزیونها که قاچاقی وارد کشور شده اند و از محصولات تولیدی گلدیران محصوب نمی گردد متاسفانه به دلیل نبود برد POWER به شدت در مقابل نوسان برق ضعیف بوده و دچار سوختگی برد MAIN می گردد.

در صورت نیاز جهت مشاوره با شماره تلفن 02633515328تماس بگیرید.

سرویسهای تعمیر در محل ایران ال سی دی  در سراسر کرج و حومه در دسترس بوده و فاقد هر نوع هزینه ایاب و ذهاب بوده و با 6 ماه گارانتی ارایه می گردد.

تعمیر با حداقل قیمت،حداکثر کیفیت و با قطعات اصلی تمایز ماست.

با ما تماس بگیرید:

کرج: 02633515328

فردیس02636774603

شهریار02165235233

تهران02122607833

 

تلگرام و واتس اپ :  09106730406

مطالب مرتبط:

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

راهنمای خرابی  LCD ال جی 

اقدامات اولیه در صورت آب خوردگی تلویزیون

 

32 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در کرج»

  1. تلویزیون ایکس ویژن دارم دادم تعمیر پدر عرض پانزده روز بدترش کردند الان کلا تصویر ندارد فقط صدا دارد لطفاً بفرمایید قابل تعمیر است واگر هست دستمزد آن چقدر است؟مرسی اگر جوابم را بدهید.

    پاسخ
    • سلام لطفا بفرمایید مشکل قبلی شما چه بوده ؟؟ دقیقا کدام قسمت تعمیر شده؟ الان دقیقا مشکل چیست ؟ آیا تلویزیون نور ضعیفی داره؟

      پاسخ
  2. سلام ، تلویزیون ال جی ال ای دی مدل 42LN5420-Tc صفحه نمایش آن خاموشی لحظه ای داردمثلا در یک ساعت ممکن است 3 یا 4 بار یک لحظه خاموش و سریع روشن شود.و گاهی هم ممکن تا 4 ساعت بعد هم این مشکل را نداشته باشد ولی بعد از این مدت صفحه نمایش مجدد دچار خاموشی لحظه ای شود.در صورت امکان هزینه تقریبی تعمیر آن اعلام شود

    پاسخ
  3. سلام تلویزیون ال جی مدل49UH850V ضربه خورد وابتدا از بالا به پایین خط افتاد و بعدار چندروز صفحه کاملا پرش دهره و دیگه تصویر کاملا نامشخصه میخواستم بدون قابل تعمییر هست یا خیر؟

    پاسخ
  4. سلام. تلویزیون LG ۴۷ اینچ دارم. تصویر هرچندثانیه یکبار قطع و وصل میشه. صدا هم هر ازچندی قطع و وصل میشه. مشکل چی میتونه باشه؟ممنون

    پاسخ
    • سلام آیا سرعت قطع و وصل تصویر خیلی زیاده؟ اگر صدا باشه و تصویر فقط به سرعت چشمک میزنه در آن صورت led بک لایت خرابه
      اگر صدا و تصویر هر دو قطع و وصل میشه مشکل سیگنال دارید

      پاسخ
  5. سلام تلویزیون ال جی مدل lh510v را حدود یکسال دارم الان خاموش شده روشن نمیشود ولی چراغ دکمه خاموش وروشنش روشن است خواستم ببینم مشکل چیست

    پاسخ
    • سلام برد main خراب شده
      این تلویزیون ها چون برد پاور ندارند نوسانات برق مستقیم بر روی main تاثیر میزاره و برد رو رو می سوزونه

      پاسخ
  6. سلام تلویزیون ما مدل 42N540V تا دیروز سالم بود اما از صبح دکمه پاور روشن میشه اما صفحه سیاهه و تصویر نداره. لطف میکنید راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • اگر صدا هست و تصویر نیست قطعا بک لایت یا همان led های تلویزیون خراب هست
      اگر صدا هم ندارد می تونه ناشی از خرابی برد پاور یا main باشه

      پاسخ
  7. سلام من یه تلوزیون ال جی فورکی دارم جدیدا یه هاله آبی اومده رو تصویر و رنگ ها رو سرد و بی روح نشون میده از چی هست ؟

    پاسخ
  8. با سلام تلوزیون ما مدل 42ls57000 هستش . یه چند وقتیه تلوزیون صدا داره ولی تصویر نداره به نظر شما آیا تعمیر می شود و اگر تعمیر شد چقدر هزینه می شود ؟؟؟

    پاسخ
  9. سلام خسته نباشین تلوزیون ال جی ما ضربه خورده وچند تا خط رو صفحه اومده آیا میشه تعمیر کرد یا تعویص پنل چقدر هزینه داره چهلو دو اینچه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

انتخاب نمایندگی

ثبت آنلاین درخواست ارسال کارشناس

راهنمای مدل تلویزیون